Πρόσφατα άρθρα

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας διοργανώνει μεταπτυχιακό πρόγραμμα "Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (MA, 3 εξάμηνα) - Εξ Αποστάσεως".

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Αξιολόγηση της ελληνόγλωσσης τριτοβάθμιας εκπαίδευσης εξωτερικού στην Ελλάδα

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

«Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

This essay aims to examine the manner in which homoerotic love is expressed in Constantine Peter Cavafy’s erotic poetry.Initially, it will provide a brief introduction entailing contextual information. Subsequently, this essay will bestow an intricate analysis of his erotic poems, with a particular focus on elucidating recurrent themes pertaining tohomoerotic love. The analysis will explore both the formal and thematic constituents of Cavafy’s erotic poetry, accompanied by a pervading extraction of deeper meaning.This examination will be enhanced utilising relevant secondary literature. The primary source that consists of the poems to be discussed in this essay derives from a digital anthology that comprises Cavafy’s ‘Recognised’, ‘Denounced’, and ‘Hidden’ poems

 «Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

This essay examines that metaphor in the context of the political and war situation at the time Lysistrata was first performed. It considers traditional gender roles in the fifth-century Greek polis and Lysistrata’s inversion of those roles in her weaving analogy. Aristophanes’ comedic purpose in the weaving speech, in Lysistrata as a whole, and more generally across his corpus is examined. In addition, some observations are made about the sound pattern of Lysistrata’s speech and, in a personal argument, a speculative suggestion is advanced that the audience might have associated her cadences with the familiar rhythms of a domestic weaving loom.

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η προσέγγιση του Άξιον Εστί με ερευνητικό εργαλείο το ηρωοκεντρικό μοντέλο αφηγηματικής ανάλυσης που ανέδειξε η μακρά παράδοση συστηματικής ανάλυσης λογοτεχνικών έργων η οποία ξεκίνησε με τη μελέτη της δομής των ρωσικών παραμυθιών από τους Ρώσους φορμαλιστές στις αρχές του 20ου αιώνα και πέρασε αργότερα στους στρουκτουραλιστές και σημειολόγους θεωρητικούς της λογοτεχνίας.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

stuident Name: Joseph Watson Module Lecturer: Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps Date of Submission: 11/01/2016

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

Hyperion or the hermit in Greece

Concept, dramaturgy and performance by Dimitra Kreps

Hyperion or the hermit in Greece

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

Ευαγγελία Καφφέ-Αλαούνε BIRZEIT UNIVERSITY Αγγλόφωνο Πανεπιστήμιο όπου διδάσκονται τα ν.ε

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

Σχετικά με την παραγωγη προφορικού λόγου

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΚΘΕΣΩ ΕΔΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΩ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΤΗΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ. ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΥΛΙΚΟ, ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΕΜΦΑΣΗ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΥΛΙΚΟ (ΟΠΩΣ ΘΕΑΤΡΟ, ΣΙΝΕΜΑ, ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΕΞΟΔΟ ΚΛΠ). ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΠΙΖΩ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΑ. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΙΣΩΣ ΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΥΛΙΚΟΥ ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΩΝ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΟΠΩΣ 'ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΕΛΛ.'. ΕΛΛ. ΝΗΣΙΑ, ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΧΩΡΟΙ, Α+Β ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ, ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ, ΚΑΤΟΧΗ, ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ, ΕΛΛ. ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΛΠ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΣΤΑΘΗΚΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΧΡΗΣΙΜΗ ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΣΑΙΤΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΟΡΗΓΗΘΗΚΕ ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΟ ΚΕΓ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΙΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΙΑ. ΜΙΑ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΑΙΤΣ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ. ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΛΟΓΟ, ΧΡΗΣΙΜΗ ΣΤΑΘΗΚΕ Η ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΡΚΕΤΟ ΥΛΙΚΟ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΟΠΩΣ 'ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ', 'ΤΑΞΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ', 'ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ', 'ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ', 'ΤΥΠΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ', "ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ' ΚΛΠ. ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΨΑΞΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΙΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΟΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ. ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ. Η ΕΡΤ ΕΠΙΣΗΣ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΧΡΗΣΙΜΟ ΔΕΔΟΜΕΝΗΣ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΕΙΚΟΝΑ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΩΡΑΙΟΤΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΙΚΡΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ (ΑΠΟ 5 ΕΩΣ 15 Ή ΚΑΙ 30 ΛΕΠΤΑ) ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ, ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, ΑΣΚΗΣΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ, ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΛΠ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚ/ΚΗΣ ΤΗΛ/ΣΗΣ ΤΗΣ ΕΡΤ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΠΙΣΗΜΟ ΓΡΑΜΜΑ-ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΟ ΕΞΟΔΟ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ. ΕΝΙΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΣ. ΤΟ ΕΜΑΙΛ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ min_ed_tv@ert.gr (ΤΑ ΚΕΝΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΡΙΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΠΑΥΛΕΣ). ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ (ΠΑΛ-ΣΕΚΑΜ) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ. ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΒΙΝΤΕΟΚΑΣΕΤΩΝ ΑΠΟ ΕΥΡΩΠΗ. Με τα χαιρετισματα μου απο την κρυα ΝΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ

© 2012 Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας - Πύλη για την Ελληνική Γλώσσα