Πρόσφατα άρθρα

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η προσέγγιση του Άξιον Εστί με ερευνητικό εργαλείο το ηρωοκεντρικό μοντέλο αφηγηματικής ανάλυσης που ανέδειξε η μακρά παράδοση συστηματικής ανάλυσης λογοτεχνικών έργων η οποία ξεκίνησε με τη μελέτη της δομής των ρωσικών παραμυθιών από τους Ρώσους φορμαλιστές στις αρχές του 20ου αιώνα και πέρασε αργότερα στους στρουκτουραλιστές και σημειολόγους θεωρητικούς της λογοτεχνίας.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

Ευαγγελία Καφφέ-Αλαούνε BIRZEIT UNIVERSITY Αγγλόφωνο Πανεπιστήμιο όπου διδάσκονται τα ν.ε

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

Hyperion or the hermit in Greece

Concept, dramaturgy and performance by Dimitra Kreps

Hyperion or the hermit in Greece

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας διοργανώνει μεταπτυχιακό πρόγραμμα "Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (MA, 3 εξάμηνα) - Εξ Αποστάσεως".

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

This essay examines that metaphor in the context of the political and war situation at the time Lysistrata was first performed. It considers traditional gender roles in the fifth-century Greek polis and Lysistrata’s inversion of those roles in her weaving analogy. Aristophanes’ comedic purpose in the weaving speech, in Lysistrata as a whole, and more generally across his corpus is examined. In addition, some observations are made about the sound pattern of Lysistrata’s speech and, in a personal argument, a speculative suggestion is advanced that the audience might have associated her cadences with the familiar rhythms of a domestic weaving loom.

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

«Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

This essay aims to examine the manner in which homoerotic love is expressed in Constantine Peter Cavafy’s erotic poetry.Initially, it will provide a brief introduction entailing contextual information. Subsequently, this essay will bestow an intricate analysis of his erotic poems, with a particular focus on elucidating recurrent themes pertaining tohomoerotic love. The analysis will explore both the formal and thematic constituents of Cavafy’s erotic poetry, accompanied by a pervading extraction of deeper meaning.This examination will be enhanced utilising relevant secondary literature. The primary source that consists of the poems to be discussed in this essay derives from a digital anthology that comprises Cavafy’s ‘Recognised’, ‘Denounced’, and ‘Hidden’ poems

 «Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Αξιολόγηση της ελληνόγλωσσης τριτοβάθμιας εκπαίδευσης εξωτερικού στην Ελλάδα

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

stuident Name: Joseph Watson Module Lecturer: Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps Date of Submission: 11/01/2016

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

Στόχοι και διδασκαλία.

Θα ήθελα σε αυτή την επικοινωνία μου να ξεκινήσω από την επιστολή της Μαρίας Χάρενμπεκ, γιατί νομίζω ότι θέτει με σαφήνεια τα προβλήματα που αναφύονται κατά τη διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας. Η γνώση δε των προβλημάτων είναι ένα βήμα προς την επίλυσή τους. Είναι, λοιπόν, β α σ ι κ ό τ α τ η προϋπόθεση να ξέρουμε σε ποιους απευθυνόμαστε. Συγκεκριμένα: ποιοι μαθαίνουν ελληνικά, γιατί μαθαίνουν, τι επίπεδο γλωσσικής επάρκειας διαθέτουν; Αλλά και ποιοι είναι οι δικοί μας στόχοι, ημών των διδασκόντων. Ίσως φαίνομαι απόλυτη ή "παραδοσιακή", ίσως να "φταίει" το γερμανικό περιβάλλον, αλλά δεν μπορώ να δεχθώ αβασάνιστα γενικόλογες προτάσεις από αυτές που κυκλοφορούν στο δικτυακό μας τόπο. Καλά για παράδειγμα τα κόμικς, αλλά προϋποθέτουν καλή γνώση τις γλώσσας και ίσως ενδιαφέρουν ένα Α κοινό. Οι δικοί μου φοιτητές έχουν πολύ συγκεκριμένες απαιτήσεις, που ορίζονται άλλωστε από τον Κανονισμό Διδασκαλίας του Τομέα Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας, γιατί όταν τελειώσουν τα 2 πρώτα εξάμηνα θα πάρουν το Zertifikat, που σημαίνει συγκεκριμένη γνώση και επικοινωνιακή ικανότητα, γραπτή και προφορική (επιστολές, επικοινωνία για καθημερινές ανάγκες, διάφοροι ρόλοι)). Ανάλογος προγραμματισμός υπάρχει και για τα επόμενα επίπεδα. Κατόπιν αυτών αναρωτιέμαι και προτείνω μήπως θα πρέπει στις Φρυκτωρίες να υπάρξει μια κατηγοριοποίηση στόχων και διδακτικών προτάσεων ώστε να μην χάνουμε πολύτιμο χρόνο διαβάζοντας προτάσεις που για κάποιους είναι χρήσιμες ενώ για άλλους αναποτελεσματικές. Ό,τι κάνω εγώ δεν αφορά τους συναδέλφους που δουλεύουν με διαφορετικές συνθήκες και ό,τι κάνουν αυτοί ίσως είναι πολύ μακριά από τις δικές μου ανάγκες. Εκτός και αν θέλουμε απλώς να διακινούνται απόψεις γενικές, ορισμένες φορές και αόριστες, με σκοπό μόνο την επικοινωνία. Από κει και πέρα, επειδή βλέπω και σοβαρές προτάσεις κυρίως στο Ηλεκτονικό Εργαστήριο, προτείνω μια άλλη διαμόρφωση του δικτυακού τόπου έτσι ώστε να φθάνω εύκολα σε αυτό που με ενδιαφέρει και όχι ύστερα από χρονοβόρα περιπλάνηση σε κείμενα με περιορισμένη χρησιμότητα. Βέβαια το λέω εγώ αυτό, γιατί οι 16 ώρες μόνο διδασκαλίας δεν μου αφήνουν πολλά περιθώρια για...περιπλανήσεις. Ας έχουμε επομένως σελίδες επικοινωνίας και σελίδες συγκεκριμένων διδακτικών προτάσεων. Γιατί τώρα που, ευτυχώς , γίναμε πολλοί, η περιπλάνηση κοστίζει... Δεν ξέρω πόσο εφικτά είναι αυτά που προτείνω, αλλά τα θέτω στην κρίση σας.

© 2012 Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας - Πύλη για την Ελληνική Γλώσσα