Πρόσφατα άρθρα

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

stuident Name: Joseph Watson Module Lecturer: Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps Date of Submission: 11/01/2016

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

This essay examines that metaphor in the context of the political and war situation at the time Lysistrata was first performed. It considers traditional gender roles in the fifth-century Greek polis and Lysistrata’s inversion of those roles in her weaving analogy. Aristophanes’ comedic purpose in the weaving speech, in Lysistrata as a whole, and more generally across his corpus is examined. In addition, some observations are made about the sound pattern of Lysistrata’s speech and, in a personal argument, a speculative suggestion is advanced that the audience might have associated her cadences with the familiar rhythms of a domestic weaving loom.

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η προσέγγιση του Άξιον Εστί με ερευνητικό εργαλείο το ηρωοκεντρικό μοντέλο αφηγηματικής ανάλυσης που ανέδειξε η μακρά παράδοση συστηματικής ανάλυσης λογοτεχνικών έργων η οποία ξεκίνησε με τη μελέτη της δομής των ρωσικών παραμυθιών από τους Ρώσους φορμαλιστές στις αρχές του 20ου αιώνα και πέρασε αργότερα στους στρουκτουραλιστές και σημειολόγους θεωρητικούς της λογοτεχνίας.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Αξιολόγηση της ελληνόγλωσσης τριτοβάθμιας εκπαίδευσης εξωτερικού στην Ελλάδα

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας διοργανώνει μεταπτυχιακό πρόγραμμα "Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (MA, 3 εξάμηνα) - Εξ Αποστάσεως".

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

«Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

This essay aims to examine the manner in which homoerotic love is expressed in Constantine Peter Cavafy’s erotic poetry.Initially, it will provide a brief introduction entailing contextual information. Subsequently, this essay will bestow an intricate analysis of his erotic poems, with a particular focus on elucidating recurrent themes pertaining tohomoerotic love. The analysis will explore both the formal and thematic constituents of Cavafy’s erotic poetry, accompanied by a pervading extraction of deeper meaning.This examination will be enhanced utilising relevant secondary literature. The primary source that consists of the poems to be discussed in this essay derives from a digital anthology that comprises Cavafy’s ‘Recognised’, ‘Denounced’, and ‘Hidden’ poems

 «Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

Ευαγγελία Καφφέ-Αλαούνε BIRZEIT UNIVERSITY Αγγλόφωνο Πανεπιστήμιο όπου διδάσκονται τα ν.ε

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

Hyperion or the hermit in Greece

Concept, dramaturgy and performance by Dimitra Kreps

Hyperion or the hermit in Greece

ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΩΣ 2η ΓΛΩΣΣΑ

8 – 10 Ιουλίου 2005ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ – ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

8ο Διεθνές Συνέδριο

με θέμα:

ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ Η ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ

Συνεδριακό & Πολιτισμικό Κέντρο Πανεπιστημίου Πατρών

8 – 10 Ιουλίου 2005

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

• Θεωρητικές & Ερευνητικές προσεγγίσεις στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση

• Η διδασκαλία της ελληνικής σε αλλοδαπούς και παλιννοστούντες μαθητές στην Ελλάδα

• Θεωρητικές & Ερευνητικές προσεγγίσεις στη Διδακτική της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας

• Η ελληνόφωνη εκπαίδευση στο εξωτερικό – Ελληνόφωνες μονάδες σε χώρες του εξωτερικού, Στατιστικά δεδομένα

• Εκπαιδευτική πολιτική για την ελληνική γλώσσα και τη διάδοσή της στο εξωτερικό

• Κοινότητες και σχολεία αλλοδαπών στην Ελλάδα

• Η ελληνική διασπορά: Ποντιακός Ελληνισμός, Ελληνισμός στην Ευρώπη, στη Β. & Ν. Αμερική, στην Αυστραλία κ.α.

• Υπογεννητικότητα στην Ελλάδα και Διαπολιτισμική Εκπαίδευση

Το Συνέδριο απευθύνεται σε πανεπιστημιακούς, φοιτητές, στελέχη εκπαίδευσης, εκπαιδευτικούς Α’/θμιας και Β’/θμιας εκπαίδευσης από την Ελλάδα και το εξωτερικό και ερευνητές.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: για τους εισηγητές & ακροατές είναι 50 €, για τους φοιτητές 30 €

Τα έξοδα συμμετοχής περιλαμβάνουν:

Παρακολούθηση των επιστημονικών εκδηλώσεων Υλικό Συνεδρίου

Πρόγραμμα Εργασιών Συνεδρίου Βεβαίωση Συμμετοχής στο Συνέδριο

Πρακτικά Συνεδρίου για τους εισηγητές & ακροατές Καφέ κατά τα διαλείμματα

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ: Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να στείλουν το έντυπο συμμετοχής μέχρι τις 15 Μαΐου 2005 μαζί με 1) ολόκληρο το κείμενο της ανακοίνωσής τους, έτοιμο προς δημοσίευση, σε ηλεκτρονική μορφή (δισκέτα ή e-mail), το οποίο δε θα ξεπερνά τις 7 σελίδες Α4 (μαζί με τη βιβλιογραφία) σε γραμματοσειρά: Times New Roman Greek, 12 pt. – διάστιχο μονό, 2) σύντομο βιογραφικό σημείωμα μέχρι 10 γραμμές.

Στόχος μας είναι τα Πρακτικά να είναι έτοιμα προς διανομή τις ημέρες του Συνεδρίου για όλους τους Συνέδρους. Κείμενα ανακοινώσεων που θα παραδοθούν μόνο σε έντυπη μορφή δε θα γίνουν αποδεκτά Οι ανακοινώσεις θα πρέπει να είναι πρωτότυπες, δηλαδή να μην έχουν παρουσιαστεί ή δημοσιευτεί.

Όλες οι εργασίες θα κριθούν από την Επιστημονική Επιτροπή και οι εισηγητές θα ενημερωθούν εγκαίρως.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΚΡΟΑΤΕΣ: Οι δηλώσεις συμμετοχής για τους ακροατές θα γίνονται αποδεκτές μέχρι τις 30 Ιουνίου 2005

Τρόπος αποστολής δηλώσεων συμμετοχής:

α) μέσω της ιστοσελίδας http://www.kedek.grβ) με e-mail στο gpant@otenet.gr & georgog@upatras.gr

γ) με Fax: +30-2610-997548, 996252 δ) ταχυδρομικώςΤο πρόγραμμα του συνεδρίου: http://www.kedek.gr/prog.htm

© 2012 Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας - Πύλη για την Ελληνική Γλώσσα