Πρόσφατα άρθρα

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η προσέγγιση του Άξιον Εστί με ερευνητικό εργαλείο το ηρωοκεντρικό μοντέλο αφηγηματικής ανάλυσης που ανέδειξε η μακρά παράδοση συστηματικής ανάλυσης λογοτεχνικών έργων η οποία ξεκίνησε με τη μελέτη της δομής των ρωσικών παραμυθιών από τους Ρώσους φορμαλιστές στις αρχές του 20ου αιώνα και πέρασε αργότερα στους στρουκτουραλιστές και σημειολόγους θεωρητικούς της λογοτεχνίας.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

stuident Name: Joseph Watson Module Lecturer: Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps Date of Submission: 11/01/2016

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Αξιολόγηση της ελληνόγλωσσης τριτοβάθμιας εκπαίδευσης εξωτερικού στην Ελλάδα

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

This essay examines that metaphor in the context of the political and war situation at the time Lysistrata was first performed. It considers traditional gender roles in the fifth-century Greek polis and Lysistrata’s inversion of those roles in her weaving analogy. Aristophanes’ comedic purpose in the weaving speech, in Lysistrata as a whole, and more generally across his corpus is examined. In addition, some observations are made about the sound pattern of Lysistrata’s speech and, in a personal argument, a speculative suggestion is advanced that the audience might have associated her cadences with the familiar rhythms of a domestic weaving loom.

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

Hyperion or the hermit in Greece

Concept, dramaturgy and performance by Dimitra Kreps

Hyperion or the hermit in Greece

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

Ευαγγελία Καφφέ-Αλαούνε BIRZEIT UNIVERSITY Αγγλόφωνο Πανεπιστήμιο όπου διδάσκονται τα ν.ε

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας διοργανώνει μεταπτυχιακό πρόγραμμα "Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (MA, 3 εξάμηνα) - Εξ Αποστάσεως".

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

«Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

This essay aims to examine the manner in which homoerotic love is expressed in Constantine Peter Cavafy’s erotic poetry.Initially, it will provide a brief introduction entailing contextual information. Subsequently, this essay will bestow an intricate analysis of his erotic poems, with a particular focus on elucidating recurrent themes pertaining tohomoerotic love. The analysis will explore both the formal and thematic constituents of Cavafy’s erotic poetry, accompanied by a pervading extraction of deeper meaning.This examination will be enhanced utilising relevant secondary literature. The primary source that consists of the poems to be discussed in this essay derives from a digital anthology that comprises Cavafy’s ‘Recognised’, ‘Denounced’, and ‘Hidden’ poems

 «Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

Ενημέρωση-Πρόσκληση

Καλή σας μέρα από την Ειρήνη και τον Νίκο και από μία ανοιξιάτικη πλέον Θεσσαλονίκη... Καταρχήν, συγνώμη :cry: για το τεχνικό πρόβλημα που εμπόδιζε ίσως την πρόσβασή σας, όπως και τη δική μας, το σαββατοκύριακο με αποτέλεσμα να έχετε σήμερα τελικά αυτή την ενημέρωση-πρόσκληση για την ενεργή συμμετοχή σας στη συνδιαμόρφωση των θεματικών ενοτήτων που θα επιθυμούσατε να προσεγγίσουμε και να συζητήσουμε στη διάρκεια που το "εργαστήρι" αυτό θα μας φιλοξενήσει στις σελίδες του. Κάποιοι από τα μέλη της ομάδας μας γνωριζόμαστε από τις "συναντήσεις" μας στα Forum, έχουμε ήδη ανταλλάξει απόψεις σε διάφορα θέματα. Αυτό που τώρα ελπίζουμε είναι μια ευρύτερη συμμετοχή και πάνω σε συγκεκριμένες θεματικές που καλούμαστε όλοι να προτείνουμε. Έχουμε για το σκοπό αυτό προτείνει έναν άξονα (δείτε τους "στόχους") που καλύπτει όλο το φάσμα δεξιοτήτων όπως ορίζονται στον Οδηγό Πιστοποίησης της Ελληνομάθειας (ΚΕΓ). Αναμένουμε τις προτάσεις σας για τα περιεχόμενα που θα πλαισιώσει αυτός ο άξονας. Θα μπορούσατε ίσως να σκεφτείτε προς αυτή την κατεύθυνση: :!: -τι με ενδιαφέρει να συζητήσω. -σε ποιες θεματικές αντιμετωπίζω δυσκολίες και θα χρειαζόμουν βοήθεια. -σε ποιες θεματικές θα μπορούσα να προτείνω κάτι που ίσως θα ενδιέφερε και τους υπόλοιπους. Στις προτάσεις σας θα πρέπει να λάβετε υπόψη: :?: -το χρονοδιάγραμμα (είναι αυτονόητος ένας πεπερασμένος αριθμός ενοτήτων). -τις θεματικές στις οποίες θα καταλήξουμε (έως και 22/3) και που θα αποτελέσουν τα περιεχόμενα της ενότητας αυτής χωρίς να υπάρχει δυνατότητα (για λόγους που όλοι καταλαβαίνουμε) μεταβολής τους Μην ξεχνάτε πως η συμμετοχή σας είναι η μόνη που θα εξασφαλίσει την επιτυχία αυτού του προγράμματος. Και η επιτυχία σ' ένα τέτοιο πρόγραμμα δεν μπορεί παρά να ταυτίζεται πάνω απ' όλα με την [b]επικοινωνία[/b]... :P

© 2012 Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας - Πύλη για την Ελληνική Γλώσσα