Πρόσφατα άρθρα

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η προσέγγιση του Άξιον Εστί με ερευνητικό εργαλείο το ηρωοκεντρικό μοντέλο αφηγηματικής ανάλυσης που ανέδειξε η μακρά παράδοση συστηματικής ανάλυσης λογοτεχνικών έργων η οποία ξεκίνησε με τη μελέτη της δομής των ρωσικών παραμυθιών από τους Ρώσους φορμαλιστές στις αρχές του 20ου αιώνα και πέρασε αργότερα στους στρουκτουραλιστές και σημειολόγους θεωρητικούς της λογοτεχνίας.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας διοργανώνει μεταπτυχιακό πρόγραμμα "Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (MA, 3 εξάμηνα) - Εξ Αποστάσεως".

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

Ευαγγελία Καφφέ-Αλαούνε BIRZEIT UNIVERSITY Αγγλόφωνο Πανεπιστήμιο όπου διδάσκονται τα ν.ε

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

Hyperion or the hermit in Greece

Concept, dramaturgy and performance by Dimitra Kreps

Hyperion or the hermit in Greece

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

«Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

This essay aims to examine the manner in which homoerotic love is expressed in Constantine Peter Cavafy’s erotic poetry.Initially, it will provide a brief introduction entailing contextual information. Subsequently, this essay will bestow an intricate analysis of his erotic poems, with a particular focus on elucidating recurrent themes pertaining tohomoerotic love. The analysis will explore both the formal and thematic constituents of Cavafy’s erotic poetry, accompanied by a pervading extraction of deeper meaning.This examination will be enhanced utilising relevant secondary literature. The primary source that consists of the poems to be discussed in this essay derives from a digital anthology that comprises Cavafy’s ‘Recognised’, ‘Denounced’, and ‘Hidden’ poems

 «Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

stuident Name: Joseph Watson Module Lecturer: Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps Date of Submission: 11/01/2016

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

This essay examines that metaphor in the context of the political and war situation at the time Lysistrata was first performed. It considers traditional gender roles in the fifth-century Greek polis and Lysistrata’s inversion of those roles in her weaving analogy. Aristophanes’ comedic purpose in the weaving speech, in Lysistrata as a whole, and more generally across his corpus is examined. In addition, some observations are made about the sound pattern of Lysistrata’s speech and, in a personal argument, a speculative suggestion is advanced that the audience might have associated her cadences with the familiar rhythms of a domestic weaving loom.

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Αξιολόγηση της ελληνόγλωσσης τριτοβάθμιας εκπαίδευσης εξωτερικού στην Ελλάδα

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Τα Νέα Ελληνικά στο Πανεπιστήμιο Κολωνίας - τέσσερα χρόνια μετά

Αγγελική Λιβέρη

Αγαπητοί συνάδελφοι,

με διάθεση να σας πληροφορήσω για την κατάσταση στο Ινστιτούτο που έχω αποσπαστεί, σας γράφω ορισμένα πράγματα:

26 Φεβρουαρίου 2007

 

1.Οι ώρες διδασκαλίας μου, το πρόγραμμα και οι υποχρεώσεις μου παραμένουν οι ίδιες, όπως σας είχα αναφέρει και στην αρχή της απόσπασής μου και μπορεί κανείς να δει και στην ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου. Εδώ στην Κολωνία υπάρχει η Νέα Ελληνική Φιλολογία ως ειδικότητα. Τα τμήματα γλώσσας, στα οποία διδάσκω εγώ είναι σε τέσσερα επίπεδα. Προσφέρω επίσης δύο ασκήσεις την εβδομάδα, είτε με εξειδικευμένο θέμα είτε με διάφορα. Xρησιμοποιώ διάφορα πολυμέσα και δραστηριότητες, ώστε να γίνεται το μάθημα πιο ελκυστικό.
2. Ωστόσο, η ποιότητα των μαθημάτων, τόσο των δικών μου, όσο και των συναδέλφων μου Νεοελληνιστών στο ίδιο τμήμα, δεν αναχαίτισαν την απόφαση του Κοσμήτορα για κλείσιμο της Νεοελληνικής Φιλολογίας, γεγονός που με λυπεί αφάνταστα. Μέχρι τώρα η ΝΕ Φιλολογία λειτουργούσε με Επισκέπτη Καθηγητή, δεν υπάρχει έδρα και ο Κοσμήτορας ξαφνικά αποφάσισε πως η κατάσταση δεν μπορούσε να συνεχιστεί έτσι, ενόψει των αλλαγών για το Μπάτσελορ. Έτσι, διδάσκουμε μόνο δύο, η κ. Δρ. Ιωάννα Μυλωνάκη και η υποφαινόμενη.
Το κλείσιμο της ειδικότητας δεν γίνεται αυτομάτως: πρέπει να τελειώσουν οι φοιτητές που έχουν αρχίσει μέσα σ' ένα χρονικό διάστημα που έχει οριστεί από την κοσμητεία, τα επόμενα τρία χρόνια. Μετά θα γίνονται μόνο μαθήματα γλώσσας από την κ. Μυλωνάκη. Οπωσδήποτε είναι μία απώλεια για τα ελληνικά γράμματα. Οι υπεύθυνοι φορείς των Νεοελληνιστών Γερμανίας θα μπορούσαν, κατά την άποψή μου να είχαν εξετάσει το θέμα.

Φιλικά

Αγγελική Λιβέρη

© 2012 Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας - Πύλη για την Ελληνική Γλώσσα