Πρόσφατα άρθρα

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η προσέγγιση του Άξιον Εστί με ερευνητικό εργαλείο το ηρωοκεντρικό μοντέλο αφηγηματικής ανάλυσης που ανέδειξε η μακρά παράδοση συστηματικής ανάλυσης λογοτεχνικών έργων η οποία ξεκίνησε με τη μελέτη της δομής των ρωσικών παραμυθιών από τους Ρώσους φορμαλιστές στις αρχές του 20ου αιώνα και πέρασε αργότερα στους στρουκτουραλιστές και σημειολόγους θεωρητικούς της λογοτεχνίας.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

Ευαγγελία Καφφέ-Αλαούνε BIRZEIT UNIVERSITY Αγγλόφωνο Πανεπιστήμιο όπου διδάσκονται τα ν.ε

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

«Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

This essay aims to examine the manner in which homoerotic love is expressed in Constantine Peter Cavafy’s erotic poetry.Initially, it will provide a brief introduction entailing contextual information. Subsequently, this essay will bestow an intricate analysis of his erotic poems, with a particular focus on elucidating recurrent themes pertaining tohomoerotic love. The analysis will explore both the formal and thematic constituents of Cavafy’s erotic poetry, accompanied by a pervading extraction of deeper meaning.This examination will be enhanced utilising relevant secondary literature. The primary source that consists of the poems to be discussed in this essay derives from a digital anthology that comprises Cavafy’s ‘Recognised’, ‘Denounced’, and ‘Hidden’ poems

 «Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας διοργανώνει μεταπτυχιακό πρόγραμμα "Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (MA, 3 εξάμηνα) - Εξ Αποστάσεως".

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

This essay examines that metaphor in the context of the political and war situation at the time Lysistrata was first performed. It considers traditional gender roles in the fifth-century Greek polis and Lysistrata’s inversion of those roles in her weaving analogy. Aristophanes’ comedic purpose in the weaving speech, in Lysistrata as a whole, and more generally across his corpus is examined. In addition, some observations are made about the sound pattern of Lysistrata’s speech and, in a personal argument, a speculative suggestion is advanced that the audience might have associated her cadences with the familiar rhythms of a domestic weaving loom.

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

Hyperion or the hermit in Greece

Concept, dramaturgy and performance by Dimitra Kreps

Hyperion or the hermit in Greece

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Αξιολόγηση της ελληνόγλωσσης τριτοβάθμιας εκπαίδευσης εξωτερικού στην Ελλάδα

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

stuident Name: Joseph Watson Module Lecturer: Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps Date of Submission: 11/01/2016

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

Τα Νεα Ελληνικα στο Παλερμο

palermo writes, "
Αγγελική Βασιλοπούλου
Η διδασκαλία των Νέων Ελληνικών στο Πανεπιστήμιο του Παλέρμο ξεκίνησε στη δεκαετία του1930 με τις προσπάθειες του μέγα ελληνιστή BRUNO LAVAGNINI, που υπήρξε, επί χρόνια, διευθυντής της Casa d'Italia στην Αθήνα.
"

23 Οκτωβρίου 2007

Ο Lavagnini ίδρυσε και το Ινστιτούτο Βυζαντινών και Νεοελληνικών Σπουδών στο Παλέρμο με μια πλούσια βιβλιοθήκη. Διάδοχος του Lavagnini είναι ο καθηγητής Rotolo, αλλά και η κόρη του, κα Lavagnini, επίτιμη πρόξενος της Ελλάδας στο Παλέρμο, καθηγήτρια βυζαντινολόγος στη Φιλοσοφική Σχολή.
Οι φοιτητές των κλασικών σπουδών διδάσκονται τα Νέα Ελληνικά και τη Νέα Ελληνική Λογοτεχνία σε πολύ ικανοποιητικό επίπεδο. Νέα Ελληνικά διδάσκονται, επίσης, στα τμήματα Ξένων Γλωσσών και Διεθνών Σχέσεων με υπεύθυνη καθηγήτρια στο μάθημα αυτό την Ines di Salvo και την διδάκτορα Maria Caracausi και την, επίσης, διδάσκουσα Αντωνία Σοφικίτου. Το σύνολο των φοιτητών και στα τέσσερα τμήματα είναι, περίπου, τριάντα πέντε. Το επίπεδο των φοιτητών αυτών είναι μέτριο. Μεταξύ αυτών είναι αρκετοί, που έχουν τελειώσει κλασσικό λύκειο. Στην Ιταλία υπάρχουν 600 κλασσικά λυκεια! Δίδονται υποτροφίες στους φοιτητές στα πανεπιστήμια της Αθήνας, της Κρήτης και της Κύπρου.
Εγώ διδάσκω σε 4 τμήματα από 4 ώρες εβδομαδιαία σε κάθε τμήμα. Από το Σεπτέμβριο του 2006, με απόσπαση από το Υπουργείο Παιδείας, διαδέχθηκα τον προηγούμενο λέκτορα, κο Τάσο Χατζηαναστασίου, για τον οποίο έχω ακούσει τα καλύτερα και οι φοιτητές τον θυμούνται με αγάπη.

© 2012 Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας - Πύλη για την Ελληνική Γλώσσα