Πρόσφατα άρθρα

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας διοργανώνει μεταπτυχιακό πρόγραμμα "Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (MA, 3 εξάμηνα) - Εξ Αποστάσεως".

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

This essay examines that metaphor in the context of the political and war situation at the time Lysistrata was first performed. It considers traditional gender roles in the fifth-century Greek polis and Lysistrata’s inversion of those roles in her weaving analogy. Aristophanes’ comedic purpose in the weaving speech, in Lysistrata as a whole, and more generally across his corpus is examined. In addition, some observations are made about the sound pattern of Lysistrata’s speech and, in a personal argument, a speculative suggestion is advanced that the audience might have associated her cadences with the familiar rhythms of a domestic weaving loom.

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

stuident Name: Joseph Watson Module Lecturer: Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps Date of Submission: 11/01/2016

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

Hyperion or the hermit in Greece

Concept, dramaturgy and performance by Dimitra Kreps

Hyperion or the hermit in Greece

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Αξιολόγηση της ελληνόγλωσσης τριτοβάθμιας εκπαίδευσης εξωτερικού στην Ελλάδα

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

Ευαγγελία Καφφέ-Αλαούνε BIRZEIT UNIVERSITY Αγγλόφωνο Πανεπιστήμιο όπου διδάσκονται τα ν.ε

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

«Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

This essay aims to examine the manner in which homoerotic love is expressed in Constantine Peter Cavafy’s erotic poetry.Initially, it will provide a brief introduction entailing contextual information. Subsequently, this essay will bestow an intricate analysis of his erotic poems, with a particular focus on elucidating recurrent themes pertaining tohomoerotic love. The analysis will explore both the formal and thematic constituents of Cavafy’s erotic poetry, accompanied by a pervading extraction of deeper meaning.This examination will be enhanced utilising relevant secondary literature. The primary source that consists of the poems to be discussed in this essay derives from a digital anthology that comprises Cavafy’s ‘Recognised’, ‘Denounced’, and ‘Hidden’ poems

 «Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η προσέγγιση του Άξιον Εστί με ερευνητικό εργαλείο το ηρωοκεντρικό μοντέλο αφηγηματικής ανάλυσης που ανέδειξε η μακρά παράδοση συστηματικής ανάλυσης λογοτεχνικών έργων η οποία ξεκίνησε με τη μελέτη της δομής των ρωσικών παραμυθιών από τους Ρώσους φορμαλιστές στις αρχές του 20ου αιώνα και πέρασε αργότερα στους στρουκτουραλιστές και σημειολόγους θεωρητικούς της λογοτεχνίας.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Ορίστε: για τη διδασκαλία της νέας ελληνικής ως ξένης

Ένα ακόμη βιβλίο για την διδασκαλία της νέας ελληνικής σε αρχάριους από διδάσκουσες στο Σχολείο Νέας Ελληνικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Επιλέξτε το "Διαβάστε περισσότερα" για πληροφορίες σχετικά με το περιεχόμενο του βιβλίου

Οι πληροφορίες αυτές προέρχονται από την σελίδα του Ιδρύματος Τριανταφυλλίδη

30 Αυγούστου 2004

Φ. Bαλσαμάκη, Δ. Μανάβη, Oρίστε!. Σελ.: 234. Θεσσαλονίκη 2004 (€ 28). ISBN 960-231-105-3

Tο βιβλίο απευθύνεται σε αρχάριους ενήλικες σπουδαστές της ελληνικής γλώσσας. Στόχος του είναι να αποκτήσουν οι σπουδαστές την ικανότητα να ανταποκρίνονται στις βασικές καθημερινές ανάγκες επικοινωνίας, με έμφαση στον προφορικό λόγο, χωρίς να παραμελείται ο γραπτός.

Το βιβλίο αποτελείται από 10 ενότητες στις οποίες παρουσιάζονται διαφορετικές επικοινωνιακές καταστάσεις (συστάσεις/γνωριμίες, μετακινήσεις, κοινωνική ζωή, αγορά, διαμονή, ψυχαγωγία, δημόσιες υπηρεσίες, διατροφή, γιορτές, υγεία κτλ.). Η κάθε ενότητα αναπτύσσεται σε 4 μέρη: στο πρώτο παρουσιάζονται μέσα από ζωντανούς διαλόγους οι γλωσσικές λειτουργίες που χρειάζεται να ασκήσουν οι σπουδαστές στη συγκεκριμένη ενότητα, στο δεύτερο δίνονται στοιχεία που αφορούν την προφορά και τη γραπτή απόδοση φωνητικών φαινομένων, στο τρίτο δίνονται με πίνακες και παραδείγματα τα γραμματικά φαινόμενα, και στο τέταρτο υπάρχουν πολλές ασκήσεις, δραστηριότητες και αυθεντικό υλικό από διάφορα έντυπα που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο δάσκαλος ανάλογα με τη σύνθεση της τάξης και με τη διάρκεια του προγράμματος διδασκαλίας.

Οι συγγραφείς του είναι διδασκάλισσες του Σχολείου Eλληνικής Γλώσσας του Aριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με πολυετή πείρα στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης – ξένης γλώσσας.

© 2012 Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας - Πύλη για την Ελληνική Γλώσσα