Πρόσφατα άρθρα

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

Ευαγγελία Καφφέ-Αλαούνε BIRZEIT UNIVERSITY Αγγλόφωνο Πανεπιστήμιο όπου διδάσκονται τα ν.ε

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

«Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

This essay aims to examine the manner in which homoerotic love is expressed in Constantine Peter Cavafy’s erotic poetry.Initially, it will provide a brief introduction entailing contextual information. Subsequently, this essay will bestow an intricate analysis of his erotic poems, with a particular focus on elucidating recurrent themes pertaining tohomoerotic love. The analysis will explore both the formal and thematic constituents of Cavafy’s erotic poetry, accompanied by a pervading extraction of deeper meaning.This examination will be enhanced utilising relevant secondary literature. The primary source that consists of the poems to be discussed in this essay derives from a digital anthology that comprises Cavafy’s ‘Recognised’, ‘Denounced’, and ‘Hidden’ poems

 «Examine how homoerotic love is expressed in Cavafy’s erotic poetry» By Yousuf Danawi, Reading University

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

stuident Name: Joseph Watson Module Lecturer: Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps Date of Submission: 11/01/2016

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας διοργανώνει μεταπτυχιακό πρόγραμμα "Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (MA, 3 εξάμηνα) - Εξ Αποστάσεως".

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η προσέγγιση του Άξιον Εστί με ερευνητικό εργαλείο το ηρωοκεντρικό μοντέλο αφηγηματικής ανάλυσης που ανέδειξε η μακρά παράδοση συστηματικής ανάλυσης λογοτεχνικών έργων η οποία ξεκίνησε με τη μελέτη της δομής των ρωσικών παραμυθιών από τους Ρώσους φορμαλιστές στις αρχές του 20ου αιώνα και πέρασε αργότερα στους στρουκτουραλιστές και σημειολόγους θεωρητικούς της λογοτεχνίας.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Αξιολόγηση της ελληνόγλωσσης τριτοβάθμιας εκπαίδευσης εξωτερικού στην Ελλάδα

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Hyperion or the hermit in Greece

Concept, dramaturgy and performance by Dimitra Kreps

Hyperion or the hermit in Greece

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

This essay examines that metaphor in the context of the political and war situation at the time Lysistrata was first performed. It considers traditional gender roles in the fifth-century Greek polis and Lysistrata’s inversion of those roles in her weaving analogy. Aristophanes’ comedic purpose in the weaving speech, in Lysistrata as a whole, and more generally across his corpus is examined. In addition, some observations are made about the sound pattern of Lysistrata’s speech and, in a personal argument, a speculative suggestion is advanced that the audience might have associated her cadences with the familiar rhythms of a domestic weaving loom.

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

Ενημέρωση για δραστηριότητες

lectrice writes, "
Εύη Παπαγιαννοπούλου
Ενημέρωση για δραστηριότητες που οργάνωσε η Εύη Παπαγιαννοπούλου για την προώθηση της Ελληνικής Παιδείας και Πολιτισμού στο Πανεπιστήμιο της ΜΟΝΣ-ΑΙΝΩ κατά το ακαδημαϊκό έτος 2007-2008
"

2 Ιουνίου 2008

1.Η Σχολή Διεθνών Διερμηνέων του Πανεπιστημίου της Μονς Βελγίου πραγματοποίησε ταξίδι στην Ελλάδα από τις 12 έως τις 19 Ιανουαρίου 2008.
Οι πρωτοετείς φοιτητές είχαν έτσι την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε αρχαιολογική και ιστορική περιήγηση των σημαντικότερων μνημείων και πόλεων της Πελοποννήσου και της Κεντρικής Ελλάδας. Το ταξίδι οργάνωσε η κ . Εύη Παπαγιαννοπούλου, Λέκτορας αποσπασμένη στο Πανεπιστήμιο, στα πλαίσια του μαθήματός Τέχνης και Πολιτισμού που διδάσκει η ίδια. Επίσης, ξέναγησε αυτοπροσώπως την αποστολή, υπό την ιδιότητά της επισήμης ξεναγού του Ελληνικού Υπουργείου Τουρισμού, στους παρακάτω μνημειακούς χώρους και μουσεία: Αρχαία Κόρινθο, Επίδαυρο, Μυκήνες, Ολυμπία, Σπάρτη, Μυστρά, Δελφούς, Οσιο Λουκά, Ακρόπολη , Αρχαία Αγορά και Αρχαιολογικό Μουσείο Αθηνών

Με την ευκαιρία της διέλευσής της από την Αθήνα, η ομάδα επισκεφθηκε τό Υπουργείο Πολιτισμού, Διεύθυνση Διεθνών Σχέσεων, Τμήμα Διακρατικών Σχέσεων και εξέφρασε τις ευχαριστίες της για την υποστήριξη που έλαβε σε σχέση με την πραγματοποίηση του ταξιδιού, επιδίδοντας αναμνηστικό μετάλλιο του Πανεπιστημίου στη Διεύθυνση .

Les étudiants de l’E.I.I ont eu l’opportunité de participer à un voyage organisé en Grèce par le professeur des G.C.A. du 12 au 19 janvier 2008 pour y découvrir son patrimoine monumental et historique. Un circuit de 8 jours en autocar avec logement en hôtel, 2 à 4 étoiles, en demi-pension a permis aux étudiants de la 1ère bachelier de sillonner le Péloponnèse, la Phocide et la Béotie, ainsi que la ville d Athènes. Corinthe, Epidaure, Mycènes, Olympie, Sparte et Mystras, Delphes, Hossios Loukas et l’Acropole d’Athènes constituaient les étapes les plus importantes de notre parcours.

Les musées et les monuments visités ont été présentés par
Madame E. Papayannopoulou en illustration des matières théoriques abordées en amphithéâtre dans le cadre de son cours. Le groupe a été reçu en délégation au Ministère de la Culture grec, Division des Relations Internationales.

2. Με την ευκαιρία των εορτών του τέλους του έτους, οι παλιοί και νέοι φοιτητές της κας Ε. Παπαγιαννοπούλου στο Πανεπιστήμιο της Μονς συγκέντρωθηκαν στο Jazz Club «Sound’s», στις Βρυξέλλες.
Η συνάντηση αυτή έδωσε την ευκαιρια για τη βολιδοσκόπηση της δυνατότητας υλοποίησης του σχεδίου της ίδρυσης μη Κεδοσκοπικού Σωματείου που θα αποσκοπεί στην αλληλοϋποστήριξη και στην επαγγελματική αποκατάστση των νέων μεταφραστών ελληνικής γλώσσας. Φωτογραφικό ρεπορτάζ της βραδιάς παρουσίαζεται στην ιστοσελίδα του Συλλόγου φοιτητών της Σχολής AGE

A l’occasion des fêtes de fin d’année, les anciens et les nouveaux étudiants de
Madame Payannopoulou à l’E. I. I et à l’Institut de Linguistique se sont réunis en décembre dernier au Jazz Club « Sound’s » à 1050 Bruxelles, rue des Tulipes, Place Fernand Coq, Ixelles.
Cet événement a offert l’opportunité de prospecter l’éventualité de constitution d’une ASBL. Cette association aura pour but l’entraide et l’intégration professionnelle de jeunes traducteurs de langue grecque au sein de laquelle ils pourront désormais se retrouver et échanger.

3.Νέες εκδόσεις: Τέθηκαν σε κυκλοφορία από τις εκδόσεις του Πανεπιστημίου της Μονς / Presses Universitaires de Mons τα εξής συγγράμματα της Εύης Παπαγιαννοπούλου :

a) Ελληνικός Πολιτισμός, Civilisation grecque
b)Η Ελληνική Μυθολογία στις Βρυξέλλες, Οδηγός του Επισκέπτη
La Mythologie Grecque révisitée à Bruxelles
c)H Ορολογία της Τέχνης, Πεντάγλωσσο γλωσσάριο ,
La Terminologie de l’Art, en 5 langues
d)Τα Μεγάλα Ρεύματα της Τέχνης, 2 τόμοι Les grands Courants Artistiques

Τα ανωτέρω συγγράμματα διατίθενται και για το ευρύτερο κοινό κατόπιν παραγγελίας στη διεύθυνση των Presses Universitaires de Mons.

Ο "Οδηγός του Επισκέπτη των Μυθολογικών Βρυξελλών" έχει ήδη δοκιμαστεί επί του πεδίου από Σχολεία της γαλλόφωνης Κοινότητας του Βελγίου με τη μορφή ράλλυ ή εκπαιδευτικών επισκέψεων και εντάσσεται σε ευρύτερο πρόγραμμα κατάρτισης των διδασκόντων τις "Αρχαίες γλώσσες " (Ελληνικά και Λατινικά)

© 2012 Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας - Πύλη για την Ελληνική Γλώσσα