Πρόσφατα άρθρα

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

Ευαγγελία Καφφέ-Αλαούνε BIRZEIT UNIVERSITY Αγγλόφωνο Πανεπιστήμιο όπου διδάσκονται τα ν.ε

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

This essay examines that metaphor in the context of the political and war situation at the time Lysistrata was first performed. It considers traditional gender roles in the fifth-century Greek polis and Lysistrata’s inversion of those roles in her weaving analogy. Aristophanes’ comedic purpose in the weaving speech, in Lysistrata as a whole, and more generally across his corpus is examined. In addition, some observations are made about the sound pattern of Lysistrata’s speech and, in a personal argument, a speculative suggestion is advanced that the audience might have associated her cadences with the familiar rhythms of a domestic weaving loom.

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

Examine the role of self-deception in the historical poems of Cavafy

This is a heartfelt yet rigorous and intelligent essay submitted by Sophie Prewett for the course I teach to 3rd year undergraduate Classics students at the University of Reading where I have been teaching for the last thirteen years. My course bears the title 'My Mother's sin and other stories' aiming at introducing some major authors and works as well as trends in Modern Greek Poetry and Fiction from the late 19th century to the late 20th century in connection with both the history, sociocultural context and wider literary developments of their period and illustrating attitudes to the ancient past in the work of some selected poets and novelists. All texts are taught from English translations. My students take this course as optional and for the majority a whole new world of hidden Modern Greek treasures is unveiled. Many have called the experience of my course as 'a breath of fresh air' which i consider an ultimate credit...

Examine the role of self-deception in the historical poems of Cavafy

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

stuident Name: Joseph Watson Module Lecturer: Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps Date of Submission: 11/01/2016

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας διοργανώνει μεταπτυχιακό πρόγραμμα "Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (MA, 3 εξάμηνα) - Εξ Αποστάσεως".

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

Hyperion or the hermit in Greece

Concept, dramaturgy and performance by Dimitra Kreps

Hyperion or the hermit in Greece

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Αξιολόγηση της ελληνόγλωσσης τριτοβάθμιας εκπαίδευσης εξωτερικού στην Ελλάδα

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η προσέγγιση του Άξιον Εστί με ερευνητικό εργαλείο το ηρωοκεντρικό μοντέλο αφηγηματικής ανάλυσης που ανέδειξε η μακρά παράδοση συστηματικής ανάλυσης λογοτεχνικών έργων η οποία ξεκίνησε με τη μελέτη της δομής των ρωσικών παραμυθιών από τους Ρώσους φορμαλιστές στις αρχές του 20ου αιώνα και πέρασε αργότερα στους στρουκτουραλιστές και σημειολόγους θεωρητικούς της λογοτεχνίας.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

PLHROFORIES GIA TH DIDASKALIA THS ELLHNIKHS GLWSSAS

Καλημέρα σε όλους τους λάτρες και καθηγητές της ελληνικής γλώσσας!!! Με μεγάλη μου χαρά κι έκπληξη ανακάλυψα την ιστοσελίδα των Φρυκτωριών. Για πολύ καιρό αναζητούσα πληροφορίες για την ύπαρξη εκπαιδευτικών μονάδων στο εξωτερικό και ύστερα από αρκετή προσπάθεια ανακάλυψα στο internet τον οδηγό για τα «Institutions Offering Courses of Modern Greek in Greece and Abroad», όπως ονομάζεται κι επίσης μια λίστα του Υπουργείου Παιδείας με τα Ελληνόφωνα και Ευρωπαϊκά σχολεία σε όλο τον κόσμο. Απευθύνομαι στο φόρουμ της ιστοσελίδας για να ζητήσω κάποιες πληροφορίες. Αποφοίτησα την περασμένη χρονιά από το τμήμα «Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας» του Πανεπιστημίου Αθηνών, ενώ αυτή την ακαδημαϊκή χρονιά εκπονώ τον πρώτο χρόνο του Doctorado με θέμα τη Λογοτεχνία στην Βαρκελώνη. Μέχρι τώρα έχω διδάξει την γαλλική γλώσσα στην Ελλάδα, όμως από πάντα ήθελα να διδάξω τη μητρική μου γλώσσα σε ξένους που επιθυμούν να τη μάθουν και τα τελευταία χρόνια αυτή μου η επιθυμία αυξάνεται συνεχώς. Εδώ λοιπόν εμφανίζεται το πρόβλημα…… Πώς μπορώ να διδάξω την ελληνική γλώσσα σε ξένους σε Πανεπιστήμια ή σε Ελληνικά Σχολεία στο εξωτερικό έχοντας πτυχίο της Γαλλικής Φιλολογίας; Ξέρω ότι οι καθηγητές των Ελληνικών Σχολείων βρίσκονται στο Εξωτερικό με απόσπαση αφού έχουν συμπληρώσει κάποια χρόνια διδασκαλίας στην Ελλάδα. Για να διδάξω όμως στα Ελληνικά Τμήματα (Τμήματα Κλασσικής-Ελληνικής Φιλολογίας, καθώς και Κέντρα εκμάθησης ξένων γλωσσών των Πανεπιστημίων) των Πανεπιστημίων στο εξωτερικό τι χρειάζεται να κάνω; Πρέπει να επικοινωνήσω κατευθείαν με τους υπεύθυνους των Πανεπιστημίων στην κάθε χώρα όπου βρίσκεται το Πανεπιστήμιο; Είναι δύσκολο να εργαστώ ως καθηγήτρια Ελληνικής με το πτυχίο μου; Σκέφτηκα να δώσω κατατακτήριες εξετάσεις σε κάποιο Τμήμα Φιλολογίας Ελληνικού Πανεπιστημίου, αλλά ο αριθμός των φοιτητών που εισάγονται με τις κατατακτήριες εξετάσεις είναι σχεδόν αποκαρδιωτικός… Έπειτα υπάρχουν, βέβαια και τα Μεταπτυχιακά Προγράμματα για τη διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας ως ξένης… Θα ήταν πολύ χρήσιμο για εμένα οι όποιες συμβουλές από εσάς, τα μέλη των Φρυκτωριών, αφού είστε όλοι καθηγητές της Ελληνικής Γλώσσας στο εξωτερικό και έχετε τις γνώσεις για να με συμβουλέψετε. Σας ευχαριστώ πολύ και εύχομαι όρεξη και δύναμη για τη συνέχιση του έργου σας!! Λίνα Βουράκη

© 2012 Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας - Πύλη για την Ελληνική Γλώσσα