Πρόσφατα άρθρα

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

Hyperion or the hermit in Greece

Concept, dramaturgy and performance by Dimitra Kreps

Hyperion or the hermit in Greece

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η προσέγγιση του Άξιον Εστί με ερευνητικό εργαλείο το ηρωοκεντρικό μοντέλο αφηγηματικής ανάλυσης που ανέδειξε η μακρά παράδοση συστηματικής ανάλυσης λογοτεχνικών έργων η οποία ξεκίνησε με τη μελέτη της δομής των ρωσικών παραμυθιών από τους Ρώσους φορμαλιστές στις αρχές του 20ου αιώνα και πέρασε αργότερα στους στρουκτουραλιστές και σημειολόγους θεωρητικούς της λογοτεχνίας.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΥΔΗΣ: Άξιον Εστί

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Αξιολόγηση της ελληνόγλωσσης τριτοβάθμιας εκπαίδευσης εξωτερικού στην Ελλάδα

Η ΔΕΠΠΣ και η ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

My Mother's Sin and Other Stories A series of lectures on Modern Greek literature taught by Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps This is a first class essay of one of my students, Jenny Wight, who took my course this year writing beautifully on the effects of loss in Cavafy's poetry.

Discuss the portrayal and effects of loss in the poetry of Cavafy

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

Ευαγγελία Καφφέ-Αλαούνε BIRZEIT UNIVERSITY Αγγλόφωνο Πανεπιστήμιο όπου διδάσκονται τα ν.ε

BIRZEIT UNIVERSITY - Παλαιστίνη

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

stuident Name: Joseph Watson Module Lecturer: Dr Dimitra Tzanidaki-Kreps Date of Submission: 11/01/2016

Poetics and Histories: To What Extent Did C. P. Cavafy Alter Historical Narratives, and for What Artistic Purposes?

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας διοργανώνει μεταπτυχιακό πρόγραμμα "Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (MA, 3 εξάμηνα) - Εξ Αποστάσεως".

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως πρόγραμμα για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Παν. Λευκωσίας - ΚΕΓ)

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

This essay examines that metaphor in the context of the political and war situation at the time Lysistrata was first performed. It considers traditional gender roles in the fifth-century Greek polis and Lysistrata’s inversion of those roles in her weaving analogy. Aristophanes’ comedic purpose in the weaving speech, in Lysistrata as a whole, and more generally across his corpus is examined. In addition, some observations are made about the sound pattern of Lysistrata’s speech and, in a personal argument, a speculative suggestion is advanced that the audience might have associated her cadences with the familiar rhythms of a domestic weaving loom.

ἐξ ἐρίων δὴ καὶ κλωστήρων καὶ ἀτράκτων

Examine the role of self-deception in the historical poems of Cavafy

This is a heartfelt yet rigorous and intelligent essay submitted by Sophie Prewett for the course I teach to 3rd year undergraduate Classics students at the University of Reading where I have been teaching for the last thirteen years. My course bears the title 'My Mother's sin and other stories' aiming at introducing some major authors and works as well as trends in Modern Greek Poetry and Fiction from the late 19th century to the late 20th century in connection with both the history, sociocultural context and wider literary developments of their period and illustrating attitudes to the ancient past in the work of some selected poets and novelists. All texts are taught from English translations. My students take this course as optional and for the majority a whole new world of hidden Modern Greek treasures is unveiled. Many have called the experience of my course as 'a breath of fresh air' which i consider an ultimate credit...

Examine the role of self-deception in the historical poems of Cavafy

Το "Ιστορικό" των Νεοελληνικών Σπουδών στην Κροατία

Ξανθή Ζαφειράκη

16 Αυγούστου 2005

1669: Επίσημη αναγνώριση του Παν/μίου του Ζάγκρεμπ, το οποίο λειτουργούσε από το 1662 ως Ιησουΐτικη Ακαδημία.

1874: Ίδρυση των Εδρών Λατινικής και (Αρχαίας) Ελληνικής Φιλολογίας.

1982-2002: Διδασκαλία (κατ’ανάθεσιν) των Νέων Ελληνικών στο Τμήμα Κλασσικών Σπουδών από την κα Vesna Cvjetković-Kurelec. «Μεγάλη καινοτομία στο Τμήμα υπήρξε η εισαγωγή των Νέων Ελληνικών, τα οποία διδάσκει από το 1982 η διδάκτωρ Vesna Cvjetković-Kurelec. Από το 1993 εισήγαγε επιπλέον και το μάθημα των Μετακλασικών Ελληνικών και της Καινής Διαθήκης. Εξέδωσε μια σημαντική μελέτη για την Virginija του Dimitrije Demetar και το 1994 το πρώτο Κροατο-Ελληνικό Φρασεολογικό Λεξικό. Επιμελήθηκε και μετέφρασε μαζί με τον Tonko Maroević μια επιλογή ποιημάτων του Κων/νου Καβάφη. Οι επιστημονικές της εργασίες έχουν ως θέμα τη σύγχρονη ελληνική λογοτεχνία και γλώσσα, συμμετέχει σε όλα τα συνέδρια Νεοελληνιστών και επιπλέον διατηρεί εξαιρετικά ισχυρές διεθνείς σχέσεις, ιδιαίτερα με φορείς στην Ελλάδα.

Filozofski Fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Urednik: Stjepan Damjanović, Zagreb, 1998, str. 99.

(Πρόκειται για μια Μονογραφία που ως θέμα της έχει την Ιστορία της Φιλοσοφικής Σχολής του Παν/μίου του Ζάγκρεμπ)

2002-2005: Διδασκαλία των Νέων Ελληνικών από την αποσπασμένη Φιλόλογο Ξανθή Ζαφειράκη.

2002-3:

  • Α. Επίσημο μάθημα: Επίπεδο Αρχαρίων (τεταρτοετείς φοιτητές)
  • Β. Άτυπο μάθημα: Επίπεδο Προχωρημένων (αρχαιογνώστες και άλλοι)

    Σημείωση: Μια φοιτήτρια έλαβε το Πιστοποιητικό Ελληνομάθειας (Β΄Επίπεδο)



2003-4:

  • Α. Επίσημο μάθημα: Επίπεδο Αρχαρίων (τριτοετ. κ΄ τεταρτοετ. φοιτητές)
  • Β. Άτυπα μαθήματα:

    1) Μεσαίο Επίπεδο (απόφοιτοι της Σχολής)

    2) Επίπεδο Προχωρημένων

    Σημείωση: Φοιτητής έλαβε το Πιστοποιητικό Ελληνομάθειας (Δ΄Επίπεδο)



2004-5:

  • Α. Επίσημα μαθήματα:

    1) Νέα Ελληνικά Ι (τριτοετείς φοιτητές)

    2) Νέα Ελληνικά ΙΙ(τεταρτοετείς φοιτητές)
  • Β. Άτυπα μαθήματα:

    1) Μεσαίο Επίπεδο

    2) Επίπεδο Προχωρημένων

    Σημείωση: Φοιτήτρια της Σχολής εκπόνησε διπλωματική εργασία που σχετιζόταν (για πρώτη φορά) με τα Νέα Ελληνικά υπό την επίβλεψη της υπογράφουσας με Θέμα: «Σύγκριση της μορφολογίας του ονόματος της Αρχαίας και της Νέας Ελληνικής.»
© 2012 Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας - Πύλη για την Ελληνική Γλώσσα